dijous, 15 d’abril del 2010

La cosa es posa lletja


Avui migdia he estat rastrejant la web, una vegada més, a la caça i captura d'una tenda de campanya. La tenda que necessitem per anar a Islàndia ha de ser al màxim de lleugera per poder-la carregar dins les alforges, però alhora suficientment espaiosa perquè dos individus com en Xevi i jo hi puguin passar 13 o 14 nits seguides -i, eventualment, en cas de mal temps, algun dia sencer- sense quedar convertits de per vida en siamesos. Pel que he pogut trobar fins ara, la Ferrino Spectre 2 sembla ser la millor opció si tenim en compte la relació qualitat - espai - pes - preu.




Unes hores més tard, o sigui fa uns minuts, he entrat al Vilaweb per informar-me del què es cou al món un bon dijous 15 d'abril de 2010. La meva sopresa ha estat majúscula en veure en portada la següent notícia:


Cancel·lats els vols al nord d'Europa també demà al matí

Avui s'han cancel·lat més de quatre mil vols arreu d'Europa i desenes d'aeroports del país · La major part de les companyies avisen que no volaran fins demà al migdia · França tanca també els aeroports de París

L'espai aeri del Regne Unit, d'Irlanda, de Noruega, de Dinamarca, de Bèlgica, dels Països Baixos, d'Alemanya i de la part del nord de França ha quedat tancat per causa del núvol de cendra procedent de l'erupció d'un volcà a la glacera Eyjafjallajökull, a Islàndia, i s'han hagut de cancel·lar més de quatre mil vols. La major part de les companyies aèries europees estan anunciant que cancel·laran també els vols de demà al matí, molts d'ells amb origen o arribada al nostre país. Podeu veure el volcà en erupció ací (webcam).


Ben mirat, potser la tenda Ferrino Spectre 2 no sigui la millor opció... Veient l'evolució que està seguint el maleït volcà, tal vegada ens hauríem de cercar algun habitacle amb parets una mica més reforçades, no us sembla?

Us deixo amb un altre vídeo de l'erupció. Cada dia que passa circulen imatges més espectaculars:


4 comentaris:

Raimon ha dit...

Hola!

Jo també me'n vaig a Islàndia en bicicleta a l'agost... Bé, ja ho veurem! Perquè si això continua així... Ja t'aniré consultant aquest blog, que pinta molt bé ;)

scapix ha dit...

He caigut per aquest blog i comprovo amb satisfacció que algú molt, molt proper a mi ho ha fet amb anterioritat sense haver-nos-ho dit. Si mai vaig a Islàndia no ho faré amb bicileta però us felicito els que ho intenteu.

j o a n f t ha dit...

Hola raimon! A l'agost? Així ens veurem per allà, tal vegada! Mentre no erupcioni el Katla crec que podem estar tranquils, tot i que jo en tema de volcans, com és natural, no hi entenc ni el més mínim! El que em fa por és que ens vegem obligats a modificar la ruta que inicialment teníem prevista, que era resseguir la Ring Road en direcció nord-est. No sé si has vist imatges de com ha quedat... o més ben dit, de com no ha quedat!, perquè moltes parts de la carretera literalment han desaparegut.

j o a n f t ha dit...

scapix, m'has deixat intrigat... qui és aquest molt proper que ja ha estat a Islàndia?

He entrat al teu blog i m'ha fet gràcia descobrir d'on prové el nom d'Islàndia... mira que són espavilats, aquests islandesos! Realment, com més coses vaig descobrint d'aquest país, més em sorpren...

Publica un comentari a l'entrada